| Motor
-Típus: Lada Niva hosszúlöketű blokk
-Beépítés: elöl, hosszában
-Hengerek száma: 4
-Lökettérfogat: 1600 ccm
-Maximális teljesítmény: 144 LE 6900 1/min fordulatszámon
-Maximális nyomaték: 176 Nm 5400 1/min fordulatszámon
-Hengerfej: alumínium, hengerenként 2 szelep, Schrick 328/328-as vezérműtengely, SI szelepek
maximálisan bővített csatornák, hosszú acél szívócsonk,
-Üzemanyag ellátás: 2db 45-ös fekvő Weber karburátor (változó fúvókázással) 2 db e. pumpa
-Gyújtás: elektronikus, Bosch rendszerű
Erőátvitel
-Tengelykapcsoló: 4 ágú, könnyített szinterbronztárcsa, erősített csörgős kuplungszerkezet
-Sebességváltó: hosszú egyeses, asszinkron egyenes fogazású, 5 sebességes váltó
-Differenciálmű: aszfaltra 4.7-es egyedi áttétel, orosz típusú sperrel, murvára 4.4-es áttétel
Felfüggesztés
-Elöl: Volga rugó, alul bronzszilentes, felül zöld szilentes erősített lengőkarok, stabilizátor
-Hátul: Lada rugó, zöld szilentes erősített hosszlengőkarok, állítható keresztstabilizátor
-Lengéscsillapítók: Bilstein
Fékek
-Első: Brembo hűtött Lada tárcsa, gyári féknyereg, Ferodo Racing betét (nem Lada),
-Hátsó: gyári dobfék, egyedi fékbetét
Fékolaj: DOT 5.1-es Racing full szintetikus
Kormányzás
-Gyári globoid csigás
Méretek, egyéb
-Tengelytáv: 2424 mm
-Hosszúság: 4136 mm
-Szélesség: 1620 mm
-Üres tömeg: 990 kg
-Keréktárcsák: Technomagnesio/OZ Racing 15x7”-os aszfalton, 6x15” murván
Gumiabroncsok:
-Silverstone s3, Pirelli RS7, RS9, W5 vizes slick, Michelin L81-L91 murva
Üzemanyagtartály térfogata: 39 liter
Üzemanyag: 106-os versenybenzin
Olaj: Motor: RS Castrol, váltó-differenciálmű: Valvoline 85-140
Kipufogórendszer:
-60-as saválló, Proex versenyrendszer | |